• Проф. тест
  • Call-центр
  • Колесо фортуни
  • Питання та відповіді
  • Вступна кампанія
  • Про університет
  • Факультети
  • Напрями підготовки

Майстер-клас для школярів «Репортажна зйомка»

13 квітня 2017 року Автор: Альона Маршала

Репортажне фото — це відображення відношення фотографа до реальності

У Каразінському університеті в рамках проекту «Майстерня візуальних комунікацій» відбувся майстер-клас для школярів загальноосвітніх навчальних закладів м. Харкова «Репортажна зйомка». Захід проходив з ініціативи відділу реклами та брендингу центру зв’язків з громадськістю університету.

Спікер, фотограф відділу реклами та брендингу Світлана Ізюмська відзначила особливу роль у сучасних друкованих та електронних засобах масової інформації різноманітних зображень та фотографій, які не лише ілюструють написане, але й мають на меті зацікавити читача. Власне, предметом бесіди виступила репортажна зйомка, що є особливо актуальною при підготовці новинних текстів. Серія репортажних знімків має завжди відповідати на три питання: «Хто?», «Що робить?», «Де відбувається подія?». Тому, на думку фотографа, важливо робити різнопланові знімки — загальний план, брендові фотографії, світлини, що представляють окремих людей, їх дії, емоції, знімки цікавих предметів.

Світлана Ізюмська наголосила, що фотографія виступає своєрідним відображенням реальності, проте досить суб’єктивним — те, яким чином подія виглядатиме на фото і як її сприйматимуть читачі, залежить від особистості фотографа. «Репортажне фото — це відображення відношення фотографа до реальності», — акцентувала спікер.

Під час майстер-класу школярі дізналися також, як правильно підбирати фотографії до альбому, про типові помилки при репортажній зйомці та як їх уникнути, отримали низку практичних порад із фотозйомки та створення власного іміджу.

0