• Проф. тест
  • Call-центр
  • Колесо фортуни
  • Питання та відповіді
  • Вступна кампанія
  • Про університет
  • Факультети
  • Напрями підготовки

До уваги абітурієнтів! Як подати документи на вступ у разі відмови в реєстрації електронного кабінету!

15 липня 2017 року Автор: Катерина Яцура

Мають місце окремі випадки відмови в реєстрації електронних кабінетів, пов’язані з іншими розбіжностями в реєстраційних даних.

У зв’язку із запровадженням Міністерством освіти і науки України нового програмного забезпечення з посиленими вимогами до ідентифікації вступників, мають місце окремі випадки відмови в реєстрації електронних кабінетів, пов’язані з іншими розбіжностями в реєстраційних даних.

У такому разі з 15 липня 2017 року вступник може подати заяву та документи в паперовій формі, якщо в присутності представника приймальної комісії вищого навчального закладу буде перевірена неможливість створення електронного кабінету вступника.

Заява в паперовій формі подається вступником особисто до приймальної комісії вищого навчального закладу.

Лист Міністерства освіти і науки України (PDF, 204 Kb)

0