Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Географія рекреації та туризму
Природничі наукиПрограма надає спеціалізовану географічну освіту у галузі географії рекреації та туризму з можливістю подальшого навчання, формує та розвиває загальні і професійні компетентності, що забезпечують здатність до виробничої діяльності у туристсько-рекреаційній сфері.
станом на 2020 рік
станом на 2020 рік

Мета освітньої програми — забезпечення фундаментальної теоретичної та практичної підготовки висококвалiфiкованих кадрів, які б набули глибоких фахових знань для виконання професійних завдань та обов’язків науково-дослiдницького й інноваційного характеру у галузі географії рекреації та туризму.
Навчання за програмою спрямовано на підготовку фахівців, які володіють комплексом загальних та фахових компетентностей, необхідних професіоналу-досліднику, які розширюють науковий світогляд і здібності до проведення методологічного аналізу й критичного розуміння досягнень сучасної географії рекреації та туризму, дозволяють створювати власну концепцію у науково-дослідницькій діяльності.
Програма є комбінованою (дослідницько-прикладною), передбачає посилену практичну географічну, туристсько-рекреаційну, геоінформаційну підготовку. Студенти засвоюють низку спеціальних дисциплін, що стосуються організації та управління туристичною діяльністю, просторового та системного аналізу в туристсько-рекреаційній діяльності, рекреаційного природокористування, географії внутрішнього і міжнародного туризму тощо.
Після завершення програми випускники можуть залучатись до таких видiв економiчної дiяльностi як наукові дослідження та розробки, діяльність туристичних агентств, туристичних операторів та інші види діяльності у сфері географії, рекреації та туризму. Випускники можуть працювати за видами професійної діяльності у галузі географії та туризму, обіймаючи посади географа, географа-економіста, фахівця з рекреації, фахівця з управління природокористуванням, агента з організації туризму, туризмознавця, наукового співробітника. Можливе продовження навчання на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти, доступ до спеціалізованих досліджень у географічній науці, набуття часткових кваліфікацій за іншими спеціальностями в системі післядипломної освіти, подальше підвищення кваліфікації за фахом.
Випускники програми володіють такими компетентностями як дослідницькі навички; здатність використовувати системний аналіз в рекреаційно-географічних дослідженнях; уміння використовувати теоретичні знання та практичні навички географічного моделювання і прогнозування географічних об’єктів та процесів у сфері рекреації і туризму; уміння проводити аналіз туристсько-рекреаційного потенціалу територій та давати оцінку туристсько-рекреаційних ресурсів; здатність застосовувати знання в галузі картографії у процесі розв’язання професійних задач, побудови картографічних моделей у сфері географії рекреації та туризму; здатність практичного застосування ГІС-технологій в рекреаційно-географічних дослідженнях; уміння проводити комплексний географічний аналіз туристсько-рекреаційної діяльності окремих територій; навички управління туристсько-рекреаційною діяльністю регіонів, складання планів та програм її регіонального розвитку; здатність організовувати та проводити екскурсійну діяльність; здатність здійснювати педагогічну діяльність та викладати дисципліни професійної підготовки у вищих навчальних закладах.
За освітньою програмою проводиться навчання студентоцентроване, проблемно-орієнтоване, самонавчання, навчання на основі науково-дослідницької діяльності, навчання через науково-дослідницьку, виробничу та асистентську практики. Застосовуються активні (проблемні, інтерактивні, проектні, інформаційно-комп’ютерні, саморозвиваючі) та пасивні (пояснювально-ілюстративні) технології та методи навчання. Атестація випускників освітньої програми проводиться у формі захисту дипломної роботи магістра та завершується видачею документу встановленого зразка про присудження йому ступеня магістра із присвоєнням кваліфікації: Магістр географії за спеціалізацією «Географія рекреації та туризму».
Здобувачі вищої освіти у процесі навчання можуть проходити стажування та брати участь у міжнародних проектах за програмами академічного обміну, зокрема Erasmus Mundus, DAAD, Fulbright Graduate Student Program.
- Я маю
- Я маю