Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Прикладна гідрогеологія
Природничі наукиПрограма забезпечує теоретичну та практичну підготовку висококваліфікованих кадрів, які набуватимуть базових фахових знань для виконання професійних завдань та обов’язків прикладного характеру в галузі геології та гідрогеології, здатності будувати свою діяльність на основі креативного та творчого мислення, легко адаптуватися до сучасних технологій та методик.

Орієнтація освітньої програми — освітньо-професійна, прикладна. Фундаментальна теоретико-методологічна база знань, підвищена практична підготовка забезпечують опанування комплексом загальних і фахових компетентностей, які розширюють науковий світогляд фахівця для виконання професійних завдань та обов’язків прикладного характеру в галузі сучасної геології та гідрогеології.
Формування фахівця зі стратегічним і критичним мисленням, який здатний вирішувати практичні завдання у процесі виробничої діяльності в реальному секторі економіки в галузі природничих наук, гідрогеології, інженерної геології, моніторингу підземного середовища, раціонального використання водних ресурсів в умовах сильного техногенного впливу та наростання проблем дефіциту якісних водних ресурсів.