Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Економічна, соціальна географія та регіональний розвиток
Природничі наукиПрограма забезпечує географічну освіту з можливістю подальшого навчання, формує загальні та фахові компетентності у галузі географії, що надає перспективи до виробничої діяльності в установах професійного, наукового та технічного профілю.
станом на 2018 рік
станом на 2018 рік

Мета освітньої програми — забезпечення теоретичної та практичної підготовки висококваліфікованих кадрів, які б набули базових фахових знань для виконання професійних завдань та обов’язків прикладного характеру в галузі сучасної географічної науки, здатності до виробничої діяльності в установах професійного, наукового та технічного профілю.
Програма забезпечує опанування комплексу загальних та фахових компетентностей, необхідних для фахівців для виконання професійних завдань та обов’язків прикладного характеру в галузі географії.
Програма комбінована (академічно-прикладна), посилена практична підготовка, що забезпечує опанування сучасних методів і технологій регіональних досліджень.
Після завершення програми випускник може продовжити навчання в магістратурі, а також працювати за видами професійної діяльності в галузі географії, обіймати посади географа, географа-економіста, фахівця з міського та районного планування, фахівця з розміщення продуктивних сил та регіональної економіки, асистента географа.
У процесі підготовки здобувачі вищої освіти набувають таких фахових компетентностей, як здатність до системного географічного мислення, здатність проводити географічний аналіз природних та суспільних об’єктів і процесів у різних просторово-часових масштабах, здатність використовувати теоретичні знання та практичні навички для моделювання різних аспектів територіальної організації життєдіяльності суспільства, картографічна компетентність, здатність використовувати географічні інформаційні технології для вирішення експериментальних і практичних завдань у галузі географії.
Основними підходами до навчання є компетентнісний, студентоцентрований, проблемно-орієнтований. Провідні методи навчання — проблемний, частково-пошуковий та дослідницький. Викладання та навчання проводиться у формі лекцій, серед них інтерактивних та мультимедійних лекцій, практичних занять, лабораторних робіт, самостійного навчання, курсового дослідження, виробничої практики.
Студенти у ході навчання можуть проходити стажування та брати участь у міжнародних проектах за програмами академічного обміну.
- Я маю
- Я маю