Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Соціально-політичні та маркетингові дослідження
Соціальні та поведінкові наукиОсвітня програма є новаторською, міждисциплінарною і комплексною програмою, що спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців і спеціалістів, які отримують всебічні теоретичні знання й міцні практичні навички за трьома напрямами: соціологія, політичні знання та маркетинг.
станом на 2022 рік
станом на 2022 рік

Ви можете вступати на основі повної загальної середньої освіти (ПЗСО), на основі диплома молодшого бакалавра або молодшого спеціаліста (вступ на 2 курс), на основі диплома бакалавра (друга вища освіта), або навчатися паралельно.
Серед навчальних дисциплін, які будуть вивчати студенти:
- політична соціологія;
- соціологія культури;
- соціологія медіа;
- електоральна соціологія;
- соціальна аналітика та соціокультурна експертиза;
- організація соціологічних досліджень;
- вступ до політичної науки;
- політична історія;
- соціально-політичні дослідження;
- соціально-політичний маркетинг;
- публічна політика та аналітика;
- сучасні політичні практики;
- маніпулятивні технології;
- основи теорії маркетингу;
- практичний маркетинг;
- соціально-політичний маркетинг;
- практикум з комп’ютерних технологій;
- соціальне проєктування та фандрейзинг.
- Я маю
- Я маю