Опис програми

Підготовка бакалавра за цією спеціалізацією передбачає отримання знань та вмінь щодо збору, обробки, накопичення, аналізу та інтерпретації соціальної інформації з використанням сучасних методів соціологічних досліджень; розробки, реалізації та оптимізації інформаційних та комунікативних ресурсів і потоків в організації, інформаційного забезпечення та комунікативної оцінки наслідків комунікативних управлінських рішень; проведення досліджень масової комунікації з метою збору інформації, необхідної для прийняття організаційних рішень; планування, розроблення та реалізації комунікативної політики організацій.

Головним у спеціалізації стануть системні знання з соціальних комунікацій, комунікативних технологій, методів соціологічних досліджень соціальних комунікацій, зі стратегії та тактики PR, реклами та технологій інтегрованих комунікацій з управління суспільними відносинами.

Основу навчальної програми за новою спеціалізацією складає значна частина дисциплін спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю», підготовка за якою ведеться кафедрою з 2012 року.

Передумови для вступу
Інформація оновлюється.