Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Соціологія комунікацій, реклами та зв’язків з громадськістю
Соціальні та поведінкові наукиПрограма спрямована на підготовку кваліфікованих фахівців, здатних професійно організовувати та вдосконалювати соціальні відносини та соціальні комунікації в державному управлінні, медійній сфері, бізнесі, політиці, освіті тощо, збирати, аналізувати та використувати соціологічну інформацію для оптимізації реклами та PR та інших комунікацій.

Випускники програми володіють професійним понятійно-категоріальним апаратом; знаннями й практичними навичками організації комунікативних процесів, налагодження кризових комунікацій, репутаційного менеджменту; створення аудіо- та відеоконтенту, проведення знакових подій; знають нормативно-правову базу сфери реклами та зв’язків з громадськістю.
Програма побудована на засадах студентоцентрованого навчання з активним використанням практичних форм засвоєння матеріалу, онлайн-технологій. Програма передбачає вивчення іноземної мови за фахом протягом 3-х років, проходження виробничої практики в рекламних й PR агенціях та організаціях Харкова та інших міст України, комунікаційних підрозділах університету (центр зв’язків з громадськістю, пресцентр соціологічного факультету) проведення практичних занять в університетській медіастудії, редакції студентського радіо ЗІР.
Студенти у ході навчання мають можливість проходити стажування та брати участь у міжнародних проєктах за програмами академічного обміну (Erasmus Mundus, DAAD, Fulbright Graduate Student Program), бути учасниками програми Британської Ради.
По завершенню програми випускникові присвоюється кваліфікація «Бакалавр соціології. Фахівець із соціології комунікацій, реклами та зв’язків з громадськістю».
Диплом бакалавра дозволяє продовжити навчання в магістратурі в українських та закордонних університетах, а також працювати за фахом у сфері соціологічних досліджень, мас-медіа, реклами, зв’язків з громадськістю, управління персоналом, маркетингових комунікацій, державного управління, соціологічних досліджень громадському секторі, ІТ секторі на посадах спеціалістів з реклами або зв’язків з громадськістю, прессекретарів, консультантів з управління комунікаціями, HR менеджерів, спічрайтерів, копірайтерів, SMM менеджерів, івент-менеджерів тощо.
- Я маю
- Я маю