Опис програми

Випускники програми володіють професійним понятійно-категоріальним апаратом; знаннями й практичними навичками організації комунікативних процесів, налагодження кризових комунікацій, репутаційного менеджменту; створення аудіо- та відеоконтенту, проведення знакових подій; знають нормативно-правову базу сфери реклами та зв’язків з громадськістю.

Програма побудована на засадах студентоцентрованого навчання з активним використанням практичних форм засвоєння матеріалу, онлайн-технологій. Програма передбачає вивчення іноземної мови за фахом протягом 3-х років, проходження виробничої практики в рекламних й PR агенціях та організаціях Харкова та інших міст України, комунікаційних підрозділах університету (центр зв’язків з громадськістю, пресцентр соціологічного факультету) проведення практичних занять в університетській медіастудії, редакції студентського радіо ЗІР.

Студенти у ході навчання мають можливість проходити стажування та брати участь у міжнародних проєктах за програмами академічного обміну (Erasmus Mundus, DAAD, Fulbright Graduate Student Program), бути учасниками програми Британської Ради.

По завершенню програми випускникові присвоюється кваліфікація «Бакалавр соціології. Фахівець із соціології комунікацій, реклами та зв’язків з громадськістю».

Диплом бакалавра дозволяє продовжити навчання в магістратурі в українських та закордонних університетах, а також працювати за фахом у сфері соціологічних досліджень, мас-медіа, реклами, зв’язків з громадськістю, управління персоналом, маркетингових комунікацій, державного управління, соціологічних досліджень громадському секторі, ІТ секторі на посадах спеціалістів з реклами або зв’язків з громадськістю, прессекретарів, консультантів з управління комунікаціями, HR менеджерів, спічрайтерів, копірайтерів, SMM менеджерів, івент-менеджерів тощо.

Освітньо-професійна програма