Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Соціологія комунікацій, реклами та зв’язків з громадськістю
Соціальні та поведінкові наукиОсвітня програма спрямована на підготовку кваліфікованих фахівців, здатних професійно організовувати та вдосконалювати соціальні відносини та соціальні комунікації в державному управлінні, медійній сфері, бізнесі, політиці, освіті тощо, збирати, аналізувати і використовувати соціологічну інформацію для оптимізації реклами, PR та інших комунікацій.
станом на 2022 рік
станом на 2022 рік

Ви можете вступати на основі повної загальної середньої освіти (ПЗСО), на основі диплома молодшого бакалавра або молодшого спеціаліста (вступ на 2 курс), на основі диплома бакалавра (друга вища освіта), або навчатися паралельно.
Серед навчальних дисциплін, які будуть вивчати студенти:
- Теорія та практика зв'язків з громадськістю;
- Методологія та організація соціологічного дослідження;
- Оцінка ефективності рекламної та зв'язків з громадськістю кампаній;
- Соціологія масової комунікації;
- Основи журналістики;
- Інтернет-технології в рекламі та PR;
- Контент-менеджмент вебсайту;
- Медіапсихологія;
- Медіарилейшнз;
- Практичний маркетинг;
- Дослідження медіакомунікацій;
- Медіааналітика;
- Інформаційний консалтинг;
- Технології зв’язків з громадськістю;
- Кар’єра та лідерство;
- Комунікативні практики соціального підприємництва;
- Аналіз та презентація даних соціологічних та маркетингових досліджень.
- Я маю
- Я маю