Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Медіакомунікації та зв’язки з громадськістю
ЖурналістикаОсвітня програма відображає необхідність підготовки професіоналів у галузі сучасних медіакомунікацій, кваліфікованих фахівців, які розуміють процеси, соціальні функції, соціокультурні ефекти медіа в інформаційному суспільстві, володіють новітніми інструментами створення, аналізу, захисту, поширення соціальної інформації в різноманітних сферах соціального життя.
станом на 2022 рік
станом на 2022 рік

Ви можете вступати на основі повної загальної середньої освіти (ПЗСО), на основі диплома молодшого бакалавра або молодшого спеціаліста (вступ на 2 курс), на основі диплома бакалавра (друга вища освіта), або навчатися паралельно.
Серед навчальних дисциплін, які будуть вивчати студенти:
- Дизайн та візуальні медіакомунікації;
- Журналістика нових медіа;
- Журналістика даних;
- Журналістське розслідування;
- Журналістські технології;
- Іноземна мова (англійська) за фахом;
- Інформаційний консалтинг;
- Історія світової та української журналістики;
- Комунікативні технології в соціальних медіа;
- Контент-менеджмент вебсайту;
- Медіа та суспільні комунікації;
- Медіаправо та інтелектуальна власність;
- Медіарилейшнз;
- Медіариторика.
- Я маю
- Я маю