Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Медіакомунікації та зв’язки з громадськістю
ЖурналістикаОсвітньо-професійна програма «Медіакомунікації та зв’язки з громадськістю» відображає необхідність підготовки професіоналів у галузі сучасних медіакомунікацій, кваліфікованих фахівців, які розуміють процеси, соціальні функції, соціокультурні ефекти медіа в інформаційному суспільстві, володіють новітніми методологіями створення, аналізу, захисту, поширення соціальної інформації в різноманітних сферах соціального життя.

Програма передбачає широку міждисциплінарну підготовку фахівців у галузі соціальних та комунікативних наук, надає можливість оволодіти науковими знаннями та практичними навичками в галузі соціальних комунікацій, професійно застосовувати сучасні соціально-комунікативні технології у сфері державного управління, бізнесу, політики, громадської діяльності тощо.
Програма носить мультидисциплінарний характер та спрямована на формування набору сучасних компетенцій, що дозволяють вирішувати складні професійні завдання в галузі традиційних та нових медіа.
Студентам пропонуєься широкий спектр навчальних дисциплін з медіааналітики, журналістської діяльності, управління інформацією у медіапросторі, соціально-комунікативних технологій, зокрема зв’язків з громадськістю, створення та просування мультимедійного контенту в нових медіа. Програма включає в себе блоки дисциплін, які забезпечують як науково-теоретичну, так і практичну фахову підготовку.
Студенти у ході навчання мають можливість проходити стажування та брати участь у міжнародних проектах за програмами академічного обміну: Erasmus Mundus — Європейська програма академічних обмінів, Deutscher Akademischer Austausch Dienst — Німецька служба академічних обмінів, Fulbright Graduate Student Program Ukraine — Програма академічних обмінів імені Фулбрайта та інших.
По завершенню бакалаврської програми випускники можуть продовжувати навчання в магістратурі українських чи закордонних закладах вищої освіти, або працювати у таких сферах соціальних комунікацій, як: аудіовізуальні цифрові засоби масової інформації, інтернет-видання, цифрові рекламні та PR-агенції, студії інтерактивного мультимедійного контенту, агенції соціального маркетингу SMM, інформаційно-консалтингові компанії, інформаційні медіаагенції, медіа(прес)центри тощо.
- Я маю
- Я маю