Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Менеджмент бізнес-процесів
Управління та адмініструванняОсвітня програма націлена на набуття знань і навичок в області управління бізнес-процесами та умінь застосовувати принципи, форми і методи управління, які перебувають у постійному розвитку та орієнтовані на пошук підходів щодо забезпечення якості діяльності організації в цілому.

Мета освітньої програми — підготовка менеджерів, здатних забезпечувати реалізацію бізнес-процесів і розв’язувати практичні проблеми та складні спеціалізовані завдання щодо проведення причинно-наслідкового аналізу й оцінки результатів побудови процесу виробництва, постачання та реалізації, формування бізнес-потоків, визначенні потреб у персоналі, устаткуванні, засобах вимірювання, інформації, матеріалах та інших ресурсах та шляхів їх задоволення, задля досягнення бажаного результату.
Програма націлена на підготовку сучасних менеджерів, підприємців, ініціативних фахівців здатних до швидкої адаптації в бізнес-середовищі. Програма реалізується в активному науково-дослідницькому середовищі відповідно до запитів потенційних стейкхолдерів.
Після завершення програми випускник може продовжити навчання в магістратурі, а також обіймати первинні посади за професійними назвами робіт за Класифікатором професій ДК 003:2010.
Поєднання здобувачами вищої освіти теоретичної підготовки та практичного досвіду впровадження інноваційних ідей заснованих на концепції управління бізнес-процесами організації дозволяє забезпечити своєчасне виявлення факторів впливу зовнішнього та внутрішнього середовища; визначати функціональні області організації та зв’язки між ними; застосовувати наукові засади синергетики, мережевого менеджменту та бенчмаркінгу; впроваджувати систему менеджменту якості; формувати зв’язки із зацікавленими групами та системи зворотного зв’язку; створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління; планувати та оцінювати роботу, забезпечувати її якість; мотивувати персонал організації.
Викладання та навчання реалізується завдяки класичній технології навчання з паралельним активним використанням інноваційних методів, що розвивають професійні компетенції менеджера: інтерактивні освітні технології, проектні роботи, кейс-завданням. Для отримання прикладних знань з окремих проблем менеджменту використовуються майстер-класи, тренінги, відкриті семінари спеціалістів з економіки та менеджменту. Активно застосовуються інформаційно-комунікаційні технології, на практиці освоюються спеціалізовані комп’ютерні програми, необхідні менеджеру для повсякденної роботи. Навчальним планом передбачено виконання індивідуальних завдань, зокрема контрольних та курсових робіт, рефератів, презентацій, завдань з виробничої та навчальної практики.
Участь здобувачів вищої освіти у науковій роботі передбачає проведення досліджень з актуальних проблем менеджменту, публікацію наукових статей, організацію круглих столів, конкурсів та олімпіад, апробацію результатів на наукових конференціях та семінарах.
Студенти у ході навчання можуть проходити стажування та брати участь у міжнародних проектах за програмами академічного обміну (Erasmus Mundus, Campus france і Alliance frances, chevening, World Wide Studies, Visegrad Sholarship Program).
Національна (індивідуальна) академічна мобільність реалізується у межах міжуніверситетських договорів про встановлення науково-освітянських відносин для задоволення потреб розвитку освіти і науки. Міжнародна кредитна мобільність здійснюється на основі двосторонніх договорів між Харківським національним університетом імені В. Н. Каразіна та навчальними закладами країн-партнерів.
- Я маю
- Я маю