Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Управління та адмініструванняОсвітня програма забезпечує підготовку фахівців у сфері менеджменту та зовнішньоекономічної діяльності, формує фахові компетентності щодо розв’язання складних спеціалізованих проблем у галузі управління, маркетингу, фінансів, зовнішньоекономічної діяльності, здійснення наукових досліджень в області світогосподарських економічних відносин, виконання керівних функцій управління зовнішньоекономічними зв’язками організацій, регіонів, держави.
станом на 2022 рік

Програма спрямована на підготовку фахівців у сфері управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств, установ та організацій. Фахівці з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності здатні розв’язувати актуальні проблеми та вирішувати завдання у сфері зовнішньоекономічної діяльності з метою підвищення конкурентоздатності суб’єктів господарювання на внутрішніх і зовнішніх ринках.
Програма орієнтована на формування прогресивного світогляду майбутніх спеціалістів у сфері менеджменту зовнішньоекономічної діяльності на принципах ефективності, сталості та інноваційності в умовах невизначеності зовнішнього середовища та мінливості внутрішніх умов господарювання.
Педагогічно-виховний процес спрямований на економічну та випереджальну професійну інформаційно-аналітичну, мовну підготовку. Програма передбачає опанування навичок вирішення управлінських завдань у галузі зовнішньоекономічної діяльності, проходження виробничої практики на сучасних підприємствах, що працюють на міжнародних ринках. Особливістю програми є поєднання орієнтації на творчий розвиток і фундаментальну підготовку економіста та менеджера зовнішньоекономічної діяльності.
Після завершення програми випускник може продовжити навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти або працювати у зовнішньоекономічних підрозділах підприємств, банків, страхових компаній, інвестиційних фондів, органів державної влади, підприємствах та установах, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність, державних і міжнародних організаціях.
Фахові компетентності освітньої програми містять формування системи теоретичних знань і практичних навичок сучасного управлінського мислення, розуміння змісту та методики економічної та менеджерської кваліфікації; знання міжнародної економіки, ринків і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності; здатність управління заходами з менеджменту ресурсів, процесів і результатів діяльності підрозділу підприємства (організації, установи), антикризового маркетинг-менеджменту та підвищення ефективності виробництва продукції та послуг, логістики, інноваційно-інвестиційної та зовнішньо економічної діяльності; опанування навичками формування економічної, фінансової, маркетингової та зовнішньоекономічної діяльності підприємства (організації, установи); здатність здійснювати управління у галузі економіки, маркетингу, логістики, ефективності підприємництва, інновацій та раціоналізації виробництва; володіння професійними навичками моделювання бізнес-процесів підрозділу підприємства (організації, установи); застосування та визначення альтернативних варіантів використання економічних ресурсів на основі статистичного й економіко-математичного моделювання; використання положень цивільного, трудового і господарського законодавства України та міжнародного законодавства у процесі підготовки нормативних та інших документів конкретного підприємства (організації, установи); здійснення ефективного ділового спілкування: з дотриманням норм сучасної української та іноземної науково-літературної мови, складання професійних текстів та документів, підготовка публічних виступів, застосування адекватних форм ведення дискусії, обговорення проблеми загальнонаукового та управлінського характеру для досягнення порозуміння зі співрозмовниками; врахування економічних законів у процесі професійної діяльності тощо.
У ході освітнього процесу реалізується студентоцентроване проблемно-орієнтоване навчання, застосування навчально-практичних методів організації й мотивації навчально-пізнавальної діяльності, методів тренінгів, бізнес-кейсів, практичних консультацій, використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій. Самостійна робота бакалаврів здійснюється на основі електронних навчально-методичних комплексів дисциплін, освітніх онлайн ресурсів, розміщених у віртуальному навчальному середовищі Moodle Каразінського університету.
Студенти у ході навчання мають змогу проходити стажування та брати участь у міжнародних проектах за програмами академічного обміну (Erasmus Mundus, DAAD, Global UGRAD, Cambridge-Ukraine Studentships тощо).
- Я маю