Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Маркетинговий менеджмент
Управління та адмініструванняМаркетинговий менеджмент — це комплексна програма, що охоплює широкий спектр знань з маркетингу та менеджменту, зокрема, розроблення продукту та брендінг, реклама та просування, продажі та інтегровані маркетингові комунікації, планування, бюджетування та стратегічне управління.
станом на 2022 рік

Програма зосереджена на творчих підходах до формування сучасного бізнес-середовища, ефективного прийняття управлінських на основі участі у реальних практичних дослідженнях і використанні прогресивних стратегій, методів і прийомів маркетинг-менеджменту.
Освітня програма спрямована на підготовку професійних фахівців, здатних планувати та реалізовувати інноваційні концепції виробництва, ціноутворення, просування й розподілу ідей, продукції та послуг; проводити дослідження й аналіз ринків, розробляти товарні, збутові, комунікаційні та рекламні стратегії, а також створювати бренди для задоволення потреб ринкових суб’єктів і досягнення цілей організації.
Професійна програма орієнтована на формування компетентностей маркетингової діяльності за умов турбулентного господарського середовища та вимог сучасних організаційних ринків на базі аналітичних інформаційних технологій. Акцент робиться на розвиток у студентів креативних управлінських здібностей і фундаментальну економічну підготовку.
Після завершення програми, випускник має можливість продовжити навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Спеціальність спрямована на підготовку фахівців керівної ланки управління з маркетинг-менеджменту для підприємств та організацій різних форм власності, органів державного управління, а також бюджетних, наукових й освітніх організацій, де використовуються фахівці цієї спеціальності.
Фахові компетентності освітньої програми передбачають формування здатностей розробляти маркетингові, управлінські, комерційні програми та плани, провадити угоди з надання послуг (виробничих. управлінських, юридичних, банківських, дослідних, транспортних та інших) ринковим інституціям; ефективно організовувати моніторинг зовнішнього та внутрішнього середовища маркетингової діяльності підприємства та превентивного реагування на зміни його стану; реалізовувати практичну діяльність за складниками комплексу маркетингу: товар-ціна-розподіл-комунікація; прогнозувати та планувати кон’юнктуру та місткість ринку, оцінювати показники збуту продукції, вивчати поведінку споживачів, аналізувати конкурентне середовище; здійснювати контроль за виконанням планових завдань та угод; проектувати елементи бренду та застосовувати технології моделювання бренду, іміджу, бізнес-репутації; стратегічно вдосконалювати організаційну маркетингову діяльність тощо.
У ході освітнього процесу реалізується студентоцентроване проблемно-орієнтоване навчання, застосування навчально-практичних методів організації й мотивації навчально-пізнавальної діяльності, методів тренінгів, бізнес-кейсів, стратегічних бізнес-проектів, використання сучасних програмно-комп’ютерних та інформаційно-аналітичних технологій.
Студенти в ході навчання можуть проходити стажування та брати участь у міжнародних проектах за програмами академічного обміну (Erasmus Mundus, DAAD, Global UGRAD, Cambridge-Ukraine Studentships тощо).
- Я маю