Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Інформаційний маркетинг, реклама та зв'язки з громадськістю
Управління та адмініструванняПрограма ґрунтується на сучасних тенденціях розвитку в індустрії маркетингових комунікацій та готує професіоналів, що володіють економічною підготовкою, навичками роботи у сфері суспільних і ділових комунікацій, основами системного, креативного та критичного мислення, проектної роботи та використання найсучасніших інформаційних технологій.
станом на 2022 рік

Мета програми — забезпечити підготовку фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням та відповідними інформаційно-комунікаційними компетентностями, необхідними для провадження ефективної маркетингової діяльності, здатних створювати бренди та підтримувати імідж і ділову репутацію, організовувати та проводити рекламні та PR-кампанії, взаємодіяти зі ЗМІ, проводити маркетингові дослідження, розробляти та реалізовувати комунікаційну стратегію в комерційних і некомерційних організаціях, засобах масової інформації, державних структурах.
Освітня програма спрямована на підготовку висококваліфікованих спеціалістів у сфері реклами та зв’язків з громадськістю, які мають теоретичні знання та практичні навички масових і спеціальних маркетингових комунікацій; володіють технологіями нових медіа, реклами, PR, а також технологіями створення й управління медіаконтентом; є менеджерами з медіапланування, управління інформаційно-комунікаційними проектами, проведення маркетингових і соціально-політичних досліджень.
Педагогічно-виховний процес спрямований на гуманітарну і випереджальну професійну інформаційно-аналітичну, маркетингову, мовну підготовку. Особливістю програми є поєднання орієнтації на творчий розвиток і фундаментальну підготовку економіста та менеджера.
Після завершення програми випускник має можливість продовжити навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Спеціальність призначена для здобувачів фаху у закладах вищої освіти, органів державного управління, підприємств та організацій різних форм власності, а також у бюджетних і наукових організаціях, де працють фахівці цієї спеціальності.
Фахові компетентності освітньої програми містять формування системи теоретичних знань і практичних навичок сучасного маркетингового мислення, роботи з інформацією, необхідною для організації та управління рекламною та PR-діяльністю; здатність використовувати теоретичні положення маркетингу для інтерпретації та прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі; проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності; розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності; використовувати інструментарій маркетингу в інноваційної діяльності; застосовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності; аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків; використовувати положення теорії комунікації, психології, та маркетингу, задля обґрунтованого відбору технологій та стратегій створення й просування рекламних продуктів; здійснювати інформування широкої громадськості тощо.
У ході освітнього процесу реалізується студентоцентроване проблемно-орієнтоване навчання, застосування навчально-практичних методів організації й мотивації навчально-пізнавальної діяльності, методів тренінгів, бізнес-кейсів, практичних консультацій, використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій.
Студенти у ході навчання можуть проходити стажування та брати участь у міжнародних проектах за програмами академічного обміну (Erasmus Mundus, DAAD, Global UGRAD, Cambridge-Ukraine Studentships тощо).
- Я маю