Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Готельно-ресторанна справа
Сфера обслуговуванняПрограма забезпечує високоякісну освіту у сфері готельно-ресторанної справи широкого спектра з можливістю подальшого навчання, формує та розвиває загальні й професійні компетентності у сфері готельно-ресторанного бізнесу, що надає перспективи реалізації зайнятості та розвитку кар’єри.
станом на 2020 рік
станом на 2020 рік
Метою програми є підготовка висококваліфікованих фахівців з готельно-ресторанної справи, які мають теоретичні знання, володіють сучасним економічним мисленням і прикладними навичками, необхідними для розв’язання завдань та проблем функціонування індустрії гостинності на різних рівнях.
Предметом вивчення освітньої програми є процес управління підприємствами сфери обслуговування, зокрема готельних, ресторанних та санаторно-курортних комплексів, підприємств розваг, відпочинку, лікувально-оздоровчого напряму тощо.
Навчальний процес (окрім гуманітарної та соціально-економічної підготовки) має чотири основні напрями професійної та практичної підготовки, гармонійне поєднання яких забезпечує високу кваліфікацію майбутнього фахівця з готельно-ресторанної справи, а саме містить:
– підготовку з економіки та менеджменту;
– підготовку з новітніх технологій ведення готельно-ресторанного бізнесу;
– підготовку у сфері інноваційних технологій готельно-ресторанної справи;
– мовну підготовку.
Значна увага приділяється практичній підготовці студентів. Особливістю навчального плану підготовки бакалавра є те, що він поряд з нормативними містить низку варіативних економічних, медичних та правових дисциплін, які надають знання, необхідні для відкриття власного готельного та ресторанного підприємства.
Після завершення програми випускник може продовжити навчання в магістратурі, а також працювати за видами професійної діяльності на посадах менеджера в готельному та ресторанному господарстві; менеджера в санаторно-курортному господарстві; фахівця із гостинності в місцях розміщення (готелі, туристичні комплекси тощо); фахівця з готельного обслуговування; фахівця з ресторанного обслуговування; наукового співробітника (рекреологія); фахівця з управління проектами та програмами у сфері матеріального і нематеріального виробництва; фахівця-аналітика з дослідження товарного ринку; фахівця з організації дозвілля, організатора туристичної та готельної діяльності та інших первинних посадах.
Студенти долучаються до участі у міжнародних програмах академічної мобільності, таких як, наприклад, Erasmus+, що дає можливість паралельного навчання, а також стажування в закладах вищої освіти інших країн. Студенти можуть взяти участь у науково-дослідній роботі, у студентських наукових конференціях та круглих столах з актуальних проблем гостинності та готельно-ресторанної справи.
Освітньо-професійна програма
- Я маю
- Я маю