Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Цифровий соціум
Соціальні та поведінкові наукиОсвітня програма передбачає підготовку фахівців, здатних розуміти особливості й тренди цифрового суспільства, застосовувати соціологічні методи для дослідження впливу інтернет-комунікацій на суспільство, індивідів, їх соціалізацію, ідентичність, міграцію до віртуальних спільнот і відповідну маргіналізацію, ефективно застосовувати інструменти сучасних інтернет-комунікацій у дослідженні соціальних процесів, управлінні соціальними системами, в структурах влади, бізнесі, освіті, медицині, медіапросторі тощо.

Програма передбачає поєднання теоретичних курсів з інтенсивною практичною підготовкою.
Магістерську програму забезпечує кафедра прикладної соціології та соціальних комунікацій, яка спеціалізується на підготовці фахівців із соціології комунікацій, реклами і PR, стратегічних комунікацій. До реалізації програми залучено також провідних фахівців, які працюють у практичних галузях інтернет-комунікацій, стратегічних комунікацій, зв’язків із громадськістю.
Програма пропонує такі навчальні курси і практикуми:
- цифровий соціум: глобальні проблеми;
- соціологія інтернету;
- практикум із вебаналітики;
- соціокультурні ризики інтернет-комунікацій;
- методи цифрової соціології;
- практикум: робота з комунікативними сервісами управління;
- практикум із мультимедійної презентації результатів;
- комунікативні стратегії в цифрову епоху;
- мережеві комунікації у цифровому суспільстві;
- культура й етика інтернет-спілкування;
- лідерство та партнерство в цифровому суспільстві;
- моделі електронного врядування;
- цифровізація освіти: соціологічний ракурс;
- інформаційні війни в інтернет-просторі;
- соціально-психологічні проблеми інформаційної безпеки;
- девіантна поведінка в інтернет-просторі;
- управління проєктами в сфері інформаційних технологій.
Перспективи працевлаштування
Випускники програми зможуть працювати фахівцями з цифрових комунікацій в органах державної влади й місцевого самоврядування, в соціологічних центрах, громадських, політичних, комерційних організаціях, ІТ-компаніях, засобах масової інформації, пресцентрах, закладах науки, освіти, культури, спорту, відділах із вивчення громадської думки, розвитку персоналу, зв’язків із громадськістю, маркетингу, реклами, консалтингових, рекламних та PR-агенціях.
Освітньо-професійна програма дозволяє продовжувати навчання на третьому рівні вищої освіти в галузі соціальних і поведінкових наук, на міждисциплінарних програмах, а також підвищувати кваліфікацію та отримувати додаткову післядипломну освіту.
Після успішного завершення програми на підставі рішення Атестаційної комісії студент отримує освітній ступінь «магістр» із кваліфікацією «Магістр соціології. Цифровий соціум».