Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Стратегічні комунікації та нові медіа
ЖурналістикаСтратегічні комунікації — важлива складова управління складними соціальними системами, такими, як держава, міністерства, адміністративні регіони, міжнародні організації, бізнесові корпорації, політичні та громадські структури, фінансові установи тощо. Стратегічні комунікації — інтегроване використання різноманітних комунікативних інструментів для просування і захисту інтересів системи у довгостроковій перспективі, відповідно до її місії та стратегічних цілей. Мета магістерської програми — надання студентам теоретичних та практичних знань, необхідних для ефективного використання у стратегічних комунікаціях нових (конвергентних медіа), побудованих на інтерактивних електронних платформах.

Освітня програма спрямована на вивчення закономірностей реалізації стратегічних комунікацій в цифровому суспільстві, надання здобувачам базових знань щодо концептуальних засад стратегічних комунікацій, основних компонентів системи стратегічних комунікацій в контексті трансформацій сучасного комунікативного простору.
Освітня програма має міждисциплінарний характер, застосовує соціологічний, соціолінгвістичний, соціопсихологічний, герменевтичний, сінергетичний підходи для введення студентів у теоретичну і практичну проблематику стратегічних комунікацій. Програма містить професійно-орієнтовані дисципліни з проблем комунікативного інжиніринг" «паблік рілейшнз», «медіа планування», інформаційних, психологічних війн тощо.
Навчальні курси дають уявлення про основні теоретичні доктрини та базові, поняття стратегічних комунікацій, технології використання нових медіа в стратегічних комунікаціях, знайомлять із успішними національними та зарубіжним кейсами.
Програма забезпечує набуття та апробацію практичних професійних знань в галузі організації стратегічних комунікацій, проходження навчально-виробничої практики в державних та недержавних установах, які практикують стратегічні комунікації. Студенти у ході навчання мають можливість проходити стажування та брати участь у міжнародних проектах за програмами академічного обміну: Erasmus Mundus — Європейська програма академічних обмінів, Deutscher Akademischer Austausch Dienst — Німецька служба академічних обмінів, Fulbright Graduate Student Program Ukraine — Програма академічних обмінів імені Фулбрайта та інших.
Випускник програми набуває системних фахових компетентностей з методів дослідження соціальних комунікацій, оцінки їх ефективності, розробки і реалізації реальних стратегічних комунікативних проектів.
По успішному завершенню програми випускник може працювати у державних і недержавних структурах ( інформативно-комунікативних центрах, службах), у різних сферах прикладних соціальних комунікацій: аудіовізуальні цифрові засоби масової інформації; інтернет-видання; цифрові рекламні та PR-агенції; студії інтерактивного мультимедійного контенту; агенції соціального маркетингу SMM; інформаційно-консалтингові компанії.