Опис програми

Предметом вивчення є процес управління та впровадження інновацій на підприємствах сфери обслуговування, зокрема готельних, ресторанних та санаторно-курортних комплексів, підприємств spa-wellness індустрії, підприємств розваг, відпочинку, лікувально-оздоровчого напряму тощо.

Магістри з готельно-ресторанної справи можуть працювати на наступних посадах:

  • генеральний директор (керівник) готельного або туристичного підприємства (туристичного готелю, конгрес-готелю, курортного готелю, пансіонату, спортивно-оздоровчого комплексу, бази відпочинку, санаторію тощо);
  • топ-менеджер закладу готельно-ресторанного господарства;
  • готельєр;
  • ресторатор;
  • керівник структурного підрозділу підприємства готельного господарства (відділу фінансів, маркетингу, логістики, по роботі з персоналом тощо);
  • спеціаліст з адміністративної роботи (головний адміністратор служби прийому та розміщення у готелі, менеджер, адміністратор);
  • керівник (провідний фахівець) зі сфери гостинності та туризму у державних органах та органах місцевого самоврядування;
  • викладач навчального закладу.
Передумови для вступу
    Я маю
Комплексний тестовий екзамен «Готельно-ресторанна справа» (письмово)
Єдиний вступний іспит
Диплом бакалавра
Комплексний тестовий екзамен «Готельно-ресторанна справа» (письмово)
Єдиний вступний іспит
Диплом бакалавра
Комплексний тестовий екзамен «Готельно-ресторанна справа» (письмово)
Єдиний вступний іспит
Диплом магістра
    Я маю
Комплексний тестовий екзамен «Готельно-ресторанна справа» (письмово)
Єдиний вступний іспит
Диплом бакалавра
Комплексний тестовий екзамен «Готельно-ресторанна справа» (письмово)
Єдиний вступний іспит
Диплом бакалавра
Комплексний тестовий екзамен «Готельно-ресторанна справа» (письмово)
Єдиний вступний іспит
Диплом магістра