Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Менеджмент
Управління та адмініструванняМетою програми є підготовка наукових та науково-педагогічних висококваліфікованих кадрів, здатних до інноваційної діяльності у різних секторах економіки, як на рівні організації, так і держави в цілому.

Протягом навчання аспіранти здобувають навички результативного користування спеціальними та загальними аудиторіями, а також представляти складну інформацію у зручний, зрозумілий спосіб усно і письмово рідною та іноземними мовами.
Аспірантів вчать вмінню діагностувати організаційну систему, інтерпретувати ринкову ситуацію та робити правильні висновки щодо підприємницького середовища, в якому функціонує організація з точки зору економічних принципів, законів та сучасних наукових методів.
Здобувачі формулюють нові гіпотези та наукові задачі в галузі управління, вибирають доцільні напрями і відповідні методи для їх розв’язування, враховуючи інформацію про наявні ресурси.
Випускники володіють сучасними педагогічними техніками, основами науково-методичного забезпечення навчального процесу; застосовують на професійному рівні універсальне та спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання науково-дослідницьх та прикладних завдань; приймають нестандартні менеджерські рішення в умовах обмеженості часу; розробляють пропозиції щодо удосконалення механізму управління на основі відбору та аналізу проблемних управлінських процесів.