Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Управління персоналом та економіка праці
Соціальні та поведінкові наукиНайбільш затребувана на ринку освіти програма, спрямована на підготовку фахівців з економіки, здатних обґрунтовано ухвалювати управлінські рішення щодо людських ресурсів на всіх етапах розвитку компанії.

(098) 112-21-00 (телеграм)
Професія входить до десятки найбільш затребуваних професій у світі і має дуже низьку схильність до зникнення в результаті поширення автоматизації та цифровізації бізнес-процесів.
Це не традиційне адміністрування кадрів, це система відбору, оцінювання й мотивації персоналу, розробка кадрової політики відповідно до стратегії розвитку компанії, діяльності органів влади та місцевого самоврядування.
Унікальність освітньо-професійної програми полягає в органічному поєднанні двох блоків дисциплін: загальноекономічного (політична економія, макро- і мікроекономіка, фінанси, гроші та кредит, економіка підприємства, бухгалтерський облік) та управлінсько-психологічного (трудове право, управління групами, управління конфліктами, управління персоналом, мотивування персоналу, аудит персоналу), щоб надати майбутнім фахівцям компетенцій в галузях економіки та управління людьми. Така вдале поєднання збільшує мобільність випускників на ринку праці і розширює можливості для працевлаштування.
У результаті навчання студенти набувають:
- загальних компетенцій: здатність аналізувати соціально-економічні явища та процеси як на макро-, так і на мікрорівнях, знаходити спільну мову з широким колом стейкхолдерів; уміння обґрунтовано презентувати та захищати ідеї;
- фахових компетенцій: знання та вміння використовувати технології підбору, розвитку, оцінювання й мотивації персоналу (розроблення систем мотивації, вирішення конфліктів, управління компенсацією, управління організаційною культурою); здатність застосовувати аналітичний та методичний інструментарій (структурувати інформацію, вибирати критерії аналізу, оптимізувати та візуалізувати дані, аналізувати результати та оцінювати ефективність економічної діяльності компанії); управляти продуктивністю (розроблення і впровадження систем управління продуктивністю, показників ефективності — KPI — для кожного співробітника, відділу, виявлення резервів для економічного зростання); комунікативні навички (вміння проводити співбесіди, знаходити спільну мову зі співрозмовниками, відстоювати ідеї перед керівництвом).
Випускники можуть працювати на підприємствах, установах, організаціях всіх галузей та форм власності економістами, HR-менеджерами, кадровими аудиторами, рекрутерами, аналітиками в сфері кадрів, хедхантерами, менеджерами з навчання та розвитку персоналу, менеджерами з підбору персоналу, фахівцями з оцінювання персоналу, з організаційного управління, фахівцями центрів зайнятості, фахівцями кадрового агентства, спеціалістами з розроблення мотиваційних програм, консультантами в галузі управління персоналом, менеджерами з управління організаційною культурою, керівниками підприємств та організацій. Також вони можуть продовжити навчання в магістратурі.