Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Міжнародний менеджмент і бізнес-комунікації
Управління та адмініструванняОсвітня програма забезпечує підготовку фахівців у сфері бізнес-комунікацій та крос-культурного менеджменту, формує фахові компетентності щодо розв’язання складних спеціалізованих проблем у галузі управління, маркетингу, фінансів, зовнішньоекономічної діяльності, здійснення наукових досліджень в області світогосподарських економічних відносин, виконання керівних функцій управління зовнішньоекономічними зв’язками організацій, регіонів, держави.
станом на 2022 рік

Програма спрямована на формування у майбутніх фахівців з міжнародного менеджменту і бізнес-комунікацій системного розуміння особливостей діяльності підприємств і організацій в умовах сучасного глобального ринку, що характеризуються різноманітністю культурних цінностей та практик ведення бізнесу.
Програма орієнтована на підготовку висококваліфікованого спеціаліста у сфері міжнародного менеджменту та бізнес-комунікацій, що володіє практичними навичками міжкультурного бізнес-спілкування, здатного приймати ефективні бізнес-рішення на основі результатів аналізу тенденцій та специфічних особливостей національного та міжнародного середовища.
Програма передбачає поглиблене вивчення іноземної мови за фахом, опанування навичок створення та ефективного управління конкурентоздатними національними та міжнародними підприємствами і організаціями у глобальному сучасному середовищі, проходження виробничої практики на підприємствах та організаціях, що працюють на міжнародних ринках.
Після завершення програми випускник може продовжити навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти або працювати в зовнішньоекономічних підрозділах підприємств, страхових компаній, інвестиційних фондів, органів державної влади, підприємствах та установах, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність, міжнародних організаціях.
Фахові компетентності освітньої програми містять здатність аналізувати моделі розвитку національних економік та визначати їхню роль у сучасній світогосподарській системі; розуміння економічних основ функціонування організації, визначення потреб та напрямів раціонального використання ресурсів організації; здатність аналізувати та оцінювати результати діяльності, економічний потенціал та динаміку розвитку організації, вміння обґрунтувати управлінські рішення, здійснювати ефективний контроль за їхнім виконанням; уміння аналізувати та управляти конкурентоспроможністю продукції, підприємства, організації, установи з урахуванням ризиків та перспектив інноваційної й інвестиційної діяльності; розуміння функціонування та використання сучасних інформаційних систем підтримки управлінських рішень та розроблення рекомендацій щодо підвищення їхньої ефективності; опанування навичок підтримки сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі, налагоджування ефективної взаємодії в команді, створення сприятливих умов для навчання та саморозвитку персоналу організації; здійснення ефективних комунікацій із зовнішнім середовищем, дотримання етики ділового спілкування, позитивного ставлення до різноманіття культур.
У ході освітнього процесу реалізується, зокрема, орієнтація на студентоцентроване навчання, застосування методів організації та здійснення, стимулювання й мотивації навчально-пізнавальної діяльності, методів контролю (самоконтролю, взаємоконтролю), використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій.
Студенти в ході навчання мають змогу проходити стажування та брати участь у міжнародних проектах за програмами академічного обміну (Erasmus Mundus, DAAD, Global UGRAD, Cambridge-Ukraine Studentships тощо).
- Я маю