Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Міжнародний туристичний бізнес
Сфера обслуговуванняПрограма забезпечує підготовку висококваліфікованих фахівців, які мають загальні та фахові компетентності для успішного здійснення професійної діяльності у сфері міжнародного туристичного бізнесу з поглибленим знанням іноземних мов. Програма сполучає знання у сфері міжнародного туристичного бізнесу, міжнародного ділового протоколу та етикету та поглиблену мовну підготовку.
ПРО ПЕРЕВАГИ НАВЧАННЯ
Програма сфокусована на підготовці фахівців для роботи у сфері управління туризмом, готельно-ресторанною, санаторно-курортною, виставковою діяльністю з поглибленим знанням професійної іноземної мови. Студенти студіюють посилений курс іноземної мови за фахом (англійської). Навчання передбачає використання новітніх європейських методик комплексного опановування мовою і професією (Content and Language Integrated Learning – CLIL), що поєднують знання англійської мови спеціальності (ESP) та академічної англійської мови (EAP). На базі підручників Оксфорда і Кембриджа магістри отримують знання ділової англійської рівня В2-С1 у сфері міжнародного туризму, а також можливості продовження освіти, зокрема, англійською мовою, відповідно концепції сталого розвитку ООН. Також деякі дисципліни викладаються англійською мовою. Впродовж навчання можна отримати міжнародні сертифікати, що підтверджують рівень володіння мовою.
Окрім власне професійних знань, студенти набувають компетенцій, які допомагають розвинути дослідницькі, мовні та соціальні навички: міжкультурні комунікації, лідерство та управління людським капіталом, таймменеджмент, мистецтво ділових переговорів тощо.
Завдяки діловим контактам з провідними туристичними компаніями студенти мають змогу здійснювати науково-дослідну і проєктну діяльність в профільних організаціях: на туристичних підприємствах, в органах державного управління туризмом, ЗМІ тощо.
Студенти мають широкий доступ до міжнародних програм академічної мобільності (паралельного навчання або стажування на базі провідних європейських університетів), до міжнародних грантів та інших освітніх та наукових проєктів.
ПРО КАР’ЄРУ
Завдяки міждисциплінарному підходу освітньої програми «Міжнародний туристичний бізнес» випускникам відкривається широке коло професій в індустрії туризму та подорожей. Вони мають право на керівні посади у сфері державного та громадського управління туристичною галуззю, в туристичних агенціях, готельному менеджменті, авіакомпаніях, розважальних компаніях, туроператорському секторі тощо, також працюють у закладах вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців для сфери туризму та рекреації.
Випускники можуть обіймати посади:
- топменеджер (CEO туристичної організації), креативний директор туристичної організації;
- туристичний та рекреаційний супервайзер, керівник відділу франчайзингу в туризмі;
- менеджер з туризму, дестинацій ний менеджер, букінгменеджер, Е-туризм менеджер, event-менеджер, project-менеджер з туризму, бренд-менеджер з туризму, HR-менеджер
- туристичної організації, PR-менеджер з туризму, артменеджер з туризму;
- гід-перекладач, керівник-супроводжуючий туристичних груп;
- туризмознавець (дослідник-аналітик);
- фахівець з ділового та корпоративного туризму, фахівець із конференц-сервісу;
- організатор туристичної та готельної діяльності, організатор подорожей (екскурсій);
- маркетолог у туризмі (зокрема, інтернет-маркетолог в туризмі);
- керівник департаменту з туризму та курортів в органах виконавчої влади (на державному та регіональному рівні);
- консультант (в апараті органів державної влади);
- оргсекретар (асоціації, союзу, федерації, спілки туризму);
- коуч та тренер в туризмі, викладач закладу вищої освіти.
- Я маю
- Я маю