Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Медицина
Охорона здоров’яМетою підготовки є розвиток загальних та професійних компетентностей у фахівців для здійснення науково-дослідницької діяльності, аналітичної роботи, наукового консультування лікарів практичного напрямку лікувально-профілактичних закладів та інших недержавних організацій, а також у викладацькій роботі.
станом на 2022 рік
станом на 2022 рік

До основних завдань підготовки докторів філософії з медичних наук належать: поглиблення теоретичної загально університетської та фахової підготовки; підвищення рівня професійної та викладацької майстерності; здобуття теоретичних знань, умінь, навичок та інших компетентностей, достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем в практичній сфері охорони здоров’я; розвиток науково-дослідницьких навичок для здійснення самостійних наукових досліджень; підвищення рівня професійної підготовки в галузі медицини для здійснення наукового консультування практикуючих лікарів лікувально-профілактичних закладів та інших недержавних організацій (інституцій); набуття знань та практичних навичок викладання у вищих навчальних закладах.
- Я маю
- Я маю