Каразінський
університет
Освітня програма № 054

Соціально-політичні та маркетингові дослідження

Освітній рівень бакалавра

Головні цифри програми

31000 грн
Вартість навчання за рік
100
Мінімальний прохідний бал
40 осіб
Ліцензійний обсяг
240 ECTS
Кредитів
до 21
Бюджетних місць
4 роки
Термін навчання
4 роки
Термін навчання
14000 грн
Вартість навчання за рік
до 0
Бюджетних місць
10 осіб
Ліцензійний обсяг
240 ECTS
Кредитів
100
Мінімальний прохідний бал

Програма підготовки

Освітня програма є новаторською, міждисциплінарною і комплексною програмою, що спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців і спеціалістів, які отримують всебічні теоретичні знання й міцні практичні навички за трьома напрямами: соціологія, політичні знання та маркетинг.

Освітньо-професійна програма «Соціально-політичні та маркетингові дослідження» є програмою, яка ґрунтується на трьох напрямах: соціології, політичних технологіях та маркетингу.

Соціологія допомагає вивчати соціальні зв’язки і взаємодії, розуміти суспільство та суспільні відносини, аналізувати соціальні процеси та інститути, проводити соціологічні дослідження, аналізувати соціологічні бази даних та працювати з опитуваннями громадської думки, проводити соціальну та культурну експертизу, проводити опитування громадської думки.

Політичні технології допомогають розбиратися в політичних процесах і явищах, аналізувати виборчі кампанії та роботу органів місцевої і державної влади, досліджувати публічну і державну політику, формувати компетентності політичного журналіста та експерта, копірайтера і спічрайтера, політичного аналітика та оглядача, політтехнолога і політичного маркетолога, працівника органів місцевої політики та державних установ, політичних партій, консалтингових груп.

Маркетинг спрямований на напрацювання інструментів аналізу ринку та його потреб, організації виборчих кампаній та проведення соціологічних досліджень, створення маркетингових і комунікаційних стратегій, планування маркетингових, політичних та електоральних кампаній, створення дієвих інструментів просування бренду в соціальних мережах.

Серед навчальних дисциплін, які будуть вивчати студенти:

  • політична соціологія;
  • соціологія культури;
  • соціологія медіа;
  • електоральна соціологія;
  • соціокультурна антропологія;
  • статистика в соціології;
  • соціальна психологія;
  • гендерні дослідження;
  • соціологія молоді;
  • соціологія ринків;
  • соціальна аналітика та соціокультурна експертиза;
  • організація соціологічних досліджень;
  • cоціально-політичні дослідження;
  • соціально-політичний маркетинг;
  • публічна політика та аналітика;
  • маніпулятивні технології;
  • контент-маркетинг;
  • методи маркетингових досліджень;
  • політичний маркетинг;
  • основи теорії маркетингу.
Нижче перелічений список предметів НМТ та їх коефіцієнти, необхідні для вступу на цю освітню програму на основі диплому про середню освіту або для отримання другої вищої освіти. Мінімальний бал предмету з НМТ — 100.
x0.25Історія України
x0.4Математика
x0.35Українська мова
x0.25Іноземна мова (на вибір)
x0.2Біологія (на вибір)
x0.25Географія (на вибір)
x0.25Українська література (на вибір)
x0.2Фізика (на вибір)
x0.2Хімія (на вибір)
Наступний крок
Обрали цю освітню програму?
Вітаємо!
Завантажуй PDF-картку
Щоб тобі було простіше заповнити заявку на ЄДЕБО, ми сформували картку відомостей по твоїй освітній програмі. Все що тобі треба - завантажити її та покроково заповнити всі поля. Успіхів!
Картка відомостей
Заклад освіти
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Назва конкурсної пропозиції
Соціально-політичні та маркетингові дослідження
Освітній ступінь(рівень)
Бакалавр
Форма здобуття освіти
Денна
Курс зарахування
1 курс
Спеціальність та код
054 Соціологія
Освітні програми
Соціально-політичні та маркетингові дослідження
Структурний підрозділ
Соціологічний
Структурний підрозділ

Соціологічний

Сайт підрозділу
Декан
Олена Сергіївна
Мурадян
кандидат соціологічних наук, доцент
Адреса підрозділу приймальної комісії:
майдан Свободи, 4, головний корпус, кімната 1-49
Електронна пошта приймальної комісії: