Освітньо-професійна програма «Соціально-політичні та маркетингові дослідження» є програмою, яка ґрунтується на трьох напрямах: соціології, політичних технологіях та маркетингу.
Соціологія допомагає вивчати соціальні зв’язки і взаємодії, розуміти суспільство та суспільні відносини, аналізувати соціальні процеси та інститути, проводити соціологічні дослідження, аналізувати соціологічні бази даних та працювати з опитуваннями громадської думки, проводити соціальну та культурну експертизу, проводити опитування громадської думки.
Політичні технології допомогають розбиратися в політичних процесах і явищах, аналізувати виборчі кампанії та роботу органів місцевої і державної влади, досліджувати публічну і державну політику, формувати компетентності політичного журналіста та експерта, копірайтера і спічрайтера, політичного аналітика та оглядача, політтехнолога і політичного маркетолога, працівника органів місцевої політики та державних установ, політичних партій, консалтингових груп.
Маркетинг спрямований на напрацювання інструментів аналізу ринку та його потреб, організації виборчих кампаній та проведення соціологічних досліджень, створення маркетингових і комунікаційних стратегій, планування маркетингових, політичних та електоральних кампаній, створення дієвих інструментів просування бренду в соціальних мережах.
Серед навчальних дисциплін, які будуть вивчати студенти: