Освітня програма № 075

Маркетинг

Освітній рівень бакалавра

Головні цифри програми

31000 грн
Вартість навчання за рік
100
Мінімальний прохідний бал
75 осіб
Ліцензійний обсяг
240 ECTS
Кредитів
до 19
Бюджетних місць
4 роки
Термін навчання

Програма підготовки

Програма допоможе отримати повні знання та практичні навички з маркетингу, навчить організовувати і вести бізнес, визначати важливі напрямки для розвитку і використовувати всі ці знання у реальних умовах. Після закінчення студенти зможуть ефективно працювати в сфері маркетингу і успішно розвивати бізнес.

Освітньо-професійна програма

Мета програми — підготувати бакалаврів з маркетингу, які володіють глибокими фундаментальними знаннями та професійними компетенціями щодо провадження сучасної ефективної маркетингової діяльності підприємств, установ, організацій.

Освітньо-професійна програма спрямована на вивчення базових знань щодо прийняття управлінських рішень у різних сферах маркетингу, обґрунтування рекомендацій щодо формування комплексу маркетингу, уміння збору й оброблення первинної та вторинної ринкової інформації, використання сучасних технологій та методів проведення маркетингових досліджень, навички прогнозування і моделювання бізнес-середовища, вміння сегментувати ринки та позиціювати об’єкти господарського середовища.

Програма орієнтується на формування компетентностей маркетингової діяльності за умов нестабільного економічного середовища та вимог національних і глобальних ринків з використанням сучасних інформаційних технологій та аналітичних баз даних.

Після завершення програми бакалавр з маркетингу може продовжити навчання в магістратурі, а також обіймати первинні посади на підприємствах і в організаціях різного профілю та рівня, зокрема в підрозділах маркетингу, постачання, збуту, маркетингових досліджень, інформаційного забезпечення бізнесу, відділах реклами, зв’язків з громадськістю, міжнародних зв’язків та інших, а також у проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах.

Випускник програми одержує знання щодо категоріального та методологічного апаратів маркетингу, набуває практичних навичок у сферах інфраструктури товарного ринку, логістики і товарознавства, ситуаційного аналізу, методів прийняття рішень і маркетингових ризиків, поведінки споживачів, стратегічного, фінансового, кадрового і рекламного маркетинг-менеджменту, етики бізнесу і розвитку кар’єри.

Бакалавр вміє застосовувати маркетингові програми та готувати проекти угод з надання послуг (консалтингових, логістичних, юридичних, банківських, дослідних, транспортних та інших) для всіх організацій; визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів; ефективно організовувати моніторинг зовнішнього та внутрішнього середовища маркетингової діяльності підприємства та превентивного реагування на зміни його стану; реалізовувати плани діяльності за складниками комплексу маркетингу: товар-ціна-розподіл-комунікація; здійснювати контроль за виконанням планових завдань та угод; презентувати і впроваджувати результати маркетингових досліджень; здійснювати діяльність на засадах громадянського суспільства, сталого розвитку і соціальної відповідальності.

У ході освітнього процесу реалізується студентоцентроване проблемно-орієнтоване навчання, яке проводиться у формі лекцій, практичних занять, тренінгів, бізнес-кейсів, консультацій, он-лайн платформ, виконання самостійних наукових робіт на основі підручників, монографій, фахових наукових видань, використання мережі Інтернет. Самостійна робота бакалаврів здійснюється на основі навчально-методичних комплексів дисциплін, електронних освітніх ресурсів, розміщених у віртуальному навчальному середовищі Moodle Каразінського університету.

Студенти у ході навчання можуть проходити стажування та брати участь у міжнародних проектах за програмами академічного обміну (Erasmus Mundus, DAAD, Global UGRAD, Cambridge-Ukraine Studentships тощо).

Нижче перелічений список предметів НМТ та їх коефіцієнти, необхідні для вступу на цю освітню програму на основі диплому про середню освіту або для отримання другої вищої освіти. Мінімальний бал предмету з НМТ — 100.
x0.25Історія України
x0.4Математика
x0.35Українська мова
x0.25Іноземна мова (на вибір)
x0.2Біологія (на вибір)
x0.35Географія (на вибір)
x0.25Українська література (на вибір)
x0.2Фізика (на вибір)
x0.2Хімія (на вибір)
Наступний крок
Обрали цю освітню програму?
Вітаємо!
Завантажуй PDF-картку
Щоб тобі було простіше заповнити заявку на ЄДЕБО, ми сформували картку відомостей по твоїй освітній програмі. Все що тобі треба - завантажити її та покроково заповнити всі поля. Успіхів!
Картка відомостей
Заклад освіти
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Назва конкурсної пропозиції
Маркетинг
Освітній ступінь(рівень)
Бакалавр
Форма здобуття освіти
Денна
Курс зарахування
1 курс
Спеціальність та код
075 Маркетинг
Освітні програми
Маркетинг
Структурний підрозділ
Економічний
Структурний підрозділ

Економічний

Сайт підрозділу
В. о. декана
Віталій Васильович
Дячек
кандидат економічних наук, доцент
Телефон приймальної комісії:
Адреса підрозділу приймальної комісії:
майдан Свободи, 4, головний корпус, кімната 1-42
Електронна пошта приймальної комісії: