Мета програми: підготовка фахівців, здатних вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, пов’язані з порушеннями функції органів і систем, зокрема опорно-рухового апарату, нервової, серцево-судинної та дихальної систем із застосуванням положень, теорій та методів медико-біологічних, соціальних та психолого-педагогічний наук, теоретичний зміст предметної області характеризується знанням для відновлення та запобігання втрати рухових функцій та активності людини: медико-біологічних, психолого-педагогічних, соціальних та дисциплін професійної підготовки; вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності; законодавчої бази; комунікації у професійній сфері; основ ділового спілкування, основ ділової іноземної мови (мов); професійних компетенцій, прав та обов’язків, основних положень етики; здійснювати освітню діяльність методами спостереження, опитування, тестування та вимірювання у фізичній терапії; обробки інформації; планування та реалізації заходів фізичної терапії; вербального і невербального спілкування; надання долікарської допомоги; із використанням інструментів та обладнання для контролю основних життєвих показників пацієнта/клієнта; тестування та вимірювання у фізичній терапії; технічні допоміжні засоби пересування та самообслуговування.
Об’єкти вивчення та діяльності: рухові функції та активність людини, їх порушення та корекція з метою відновлення повноцінної життєдіяльності відповідно до бажань і потреб людини в умовах довкілля.
Цілі навчання: Підготовка фахівців, здатних вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, пов’язані з порушеннями функцій органів та систем, зокрема, опорно-рухового апарату, нервової, серцево-судинної та дихальної систем із застосуванням положень, теорій та методів медико-біологічних, соціальних, психолого-педагогічних наук. Теоретичний зміст предметної області: знання для відновлення та запобігання втрати рухових функцій та активності людини: медико-біологічних, психолого-педагогічних, соціальних та дисциплін професійної підготовки; вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності; законодавчої бази; комунікацій у професійній сфері; основ ділового спілкування, основ ділової іноземної мови (мов); професійних компетенцій, прав та обов'язків; основних положень етики.
Методи, методики та технології: спостереження, опитування, тестування та вимірювання у фізичній терапії; обробки інформації; планування та реалізації заходів фізичної терапії; вербального і невербального спілкування; надання долікарської допомоги. Інструменти та обладнання для контролю основних життєвих показників пацієнта/клієнта; тестування та вимірювання у фізичній терапії; проведення заходів фізичної терапії; технічні допоміжні засоби пересування та самообслуговування. Особливості програми. Програма реалізується у групах при поєднанні практичної та теоретичної підготовки. Обов’язковими для всіх студентів є практики: ознайомча за профілем майбутньої професії (навчальна), клінічна з фізичної терапії при захворюваннях внутрішніх органів (виробнича), клінічна з фізичної терапії при порушеннях діяльності нервової системи (виробнича), клінічна з фізичної терапії при порушеннях функції опорно-рухового апарату (виробнича), які проводяться на базі медичних, загальноосвітніх та санаторно-курортних закладів Харківської області.
Після закінчення навчання за освітньою програмою бакалавра терапії та реабілітації випускник здатний виконувати зазначену професійну роботу на рекомендованих фахових первинних посадах для випускників: 3226 – асистент фізичного терапевта; 3226 – масажист; 3226 – масажист спортивний.
Випускники мають право продовжити навчання на другому рівні вищої освіти та здобувати ступінь «магістр». Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.