Програма акцентує увагу як на процесах управління підприємствами туристичної індустрії, так і на діяльності організацій з менеджменту дестинацій, що передбачає опанування методів стратегічного управління туристичною галуззю як на національному, так і міжнародному рівнях.
Програма просуває цінності сталого та відповідального туризму, розглядає туризм як інструмент розвитку та вирішення глобальних проблем сучасності, у тому числі, долучаючись до плану дій по боротьбі зі змінами клімату в туризмі.
Вибіркові дисципліни з міжнародного туризму концентрують увагу на ділових, управлінських та комунікативних навичках: роботі в команді та міжкультурним комунікаціям, лідерстві та управлінні людським капіталом тощо; -
Значна увага приділяється вивченню іноземної мови професійного спрямування (англійська). Це передбачає використання новітніх європейських методик комплексного оволодіння мовою і професією (Content and Language Integrated Learning – CLIL), що поєднують знання англійської мови спеціальності (ESP) та академічної англійської мови (EAP).
На базі підручників Оксфорда і Кембриджа магістри отримують знання ділової англійської рівня В2-С1 у сфері міжнародного туризму, а також можливості продовження освіти, зокрема, англійською мовою, відповідно концепції сталого розвитку ООН.
Окремі обов’язкові компоненти програми викладаються англійською мовою, що сприяє більш ефективній інтеграції випускників у міжнародний професійний простір.
Нижче наведено список екзаменів, необхідних для вступу на цю освітню програму: