Сфера професійної діяльності маркетологів охоплює:
Теоретичні знання та практичні навички, отримані в процесі підготовки, дозволять випускникам спеціальності 075 «Маркетинг» отримати роботу із застосуванням знань маркетингових заходів, планування і організації проведення акцій з просування послуг, складання і розподілу маркетингового бюджету, маркетингових планів компанії, дослідження ринку, конкурентної активності, аналізу можливості компанії в конкурентній боротьбі.
Завдяки універсальності і широті погляду у фахівця з маркетингу є всі шанси стати керівником компанії або відкрити власний бізнес.
Основними сферами працевлаштування випускників освітньої програми «Інтернет-маркетинг» є: посади, які пов’язані з плановою (зокрема прогнозною), аналітичною, проєктною діяльністю та управлінням маркетингом на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності, а саме: помічника керівника підприємства (установи, організації); представника торговельного; інспектора торговельного; організатора з постачання; організатора із збуту; закупника, агента комерційного; агента торговельного; комівояжера; торговця (обслуговування бізнесу).