Освітня програма № 075

Інтернет-маркетинг

Освітній рівень бакалавра

Головні цифри програми

31000 грн
Вартість навчання за рік
100
Мінімальний прохідний бал
35 осіб
Ліцензійний обсяг
240 ECTS
Кредитів
до 6
Бюджетних місць
4 роки
Термін навчання

Програма підготовки

Інтернет-маркетинг — це підготовка висококваліфікованих фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для провадження ефективної маркетингової діяльності в умовах цифровізації.

Освітньо-професійна програма

Сфера професійної діяльності маркетологів охоплює:

  • аналіз ринку: вивчення ринкових тенденції, конкуренції, попиту та пропозиції для визначення можливостей та загроз на ринку, аналіз демографічних даних, споживчих побажань та поведінки, щоб спрогнозувати та задовольнити потреби цільової аудиторії;
  • розвиток стратегій маркетингу: визначення стратегії просування продукції чи послуги на ринок, розробка цільової аудиторії, формулювання унікального продажу та вибір оптимальних каналів реклами та збуту; - ціноутворення: визначення оптимальної ціни для продукції чи послуги, враховуючи вартість виробництва, конкурентоспроможність на ринку та цінову чутливість споживачів;
  • реклама та просування: розроблення та впровадження рекламної кампанії для підвищення усвідомленості та популярності продукції чи бренду;
  • вивчення споживчого поведінки: проведення дослідження споживчої поведінки, вивчаючи, як споживачі приймають рішення щодо покупок, і використовують цю інформацію для оптимізації маркетингових стратегій.

Теоретичні знання та практичні навички, отримані в процесі підготовки, дозволять випускникам спеціальності 075 «Маркетинг» отримати роботу із застосуванням знань маркетингових заходів, планування і організації проведення акцій з просування послуг, складання і розподілу маркетингового бюджету, маркетингових планів компанії, дослідження ринку, конкурентної активності, аналізу можливості компанії в конкурентній боротьбі.

Завдяки універсальності і широті погляду у фахівця з маркетингу є всі шанси стати керівником компанії або відкрити власний бізнес.

Основними сферами працевлаштування випускників освітньої програми «Інтернет-маркетинг» є: посади, які пов’язані з плановою (зокрема прогнозною), аналітичною, проєктною діяльністю та управлінням маркетингом на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності, а саме: помічника керівника підприємства (установи, організації); представника торговельного; інспектора торговельного; організатора з постачання; організатора із збуту; закупника, агента комерційного; агента торговельного; комівояжера; торговця (обслуговування бізнесу).

Нижче перелічений список предметів НМТ та їх коефіцієнти, необхідні для вступу на цю освітню програму на основі диплому про середню освіту або для отримання другої вищої освіти. Мінімальний бал предмету з НМТ — 100.
x0.25Історія України
x0.4Математика
x0.35Українська мова
x0.25Іноземна мова (на вибір)
x0.2Біологія (на вибір)
x0.35Географія (на вибір)
x0.25Українська література (на вибір)
x0.2Фізика (на вибір)
x0.2Хімія (на вибір)
Наступний крок
Обрали цю освітню програму?
Вітаємо!
Завантажуй PDF-картку
Щоб тобі було простіше заповнити заявку на ЄДЕБО, ми сформували картку відомостей по твоїй освітній програмі. Все що тобі треба - завантажити її та покроково заповнити всі поля. Успіхів!
Картка відомостей
Заклад освіти
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Назва конкурсної пропозиції
Інтернет-маркетинг
Освітній ступінь(рівень)
Бакалавр
Форма здобуття освіти
Денна
Курс зарахування
1 курс
Спеціальність та код
075 Маркетинг
Освітні програми
Інтернет-маркетинг
Структурний підрозділ
Навчально-науковий інститут «Українська інженерно-педагогічна академія»
Структурний підрозділ

Навчально-науковий інститут «Українська інженерно-педагогічна академія»

Сайт підрозділу
директор
Денис Володимирович
Коваленко
доктор педагогічних наук, професор
Телефон приймальної комісії:
Адреса підрозділу приймальної комісії:
вул. Університетська, 16
Електронна пошта приймальної комісії: