Програма спрямована на підготовку фахівців, які володіють методологією наукової, педагогічної та професійної діяльності, здатних здійснювати власні наукові дослідження, результати яких мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення та сприяють розвитку підприємств на принципах маркетингу.
Програма передбачає системне набуття навичок викладання та проведення наукових досліджень у сфері маркетингової діяльності підприємств, що базуються на наукових розробках, авторських методиках, сучасних освітніх технологіях, теоретико-методичних підходах, концептуальних основах та положеннях.
Фокус наукової складової підготовки здобувачів наукового ступеня доктора філософії зосереджено на керівниках вищої ланки, професіоналів та науковців, які хочуть розвинути дослідницькі навички вищого рівня у сфері маркетингу. Випускники програми здатні обґрунтовувати інноваційні-креативні ідеї та формувати інтегрований механізм стратегічного маркетингу в різних сферах діяльності підприємств на наукових засадах формування і розвитку теорії та прикладних положень маркетингу.
Програма передбачає поглиблене системне набуття методологічних основ викладання та проведення прикладних наукових досліджень у сфері маркетингової діяльності підприємств, що базується на наукових розробках, авторських методиках, сучасних освітніх технологіях, теоретико-методичних підходах, концептуальних основах та положеннях та дозволяє обґрунтувати інноваційні-креативні ідеї та сформувати інтегрований механізм стратегічного маркетингу в різних сферах діяльності підприємств. Викладання та навчання за програмою ґрунтується на застосуванні компетентнісного методологічного підходу.
В рамках програми реалізується проблемно-орієнтоване, інноваційно-дослідницьке інтерактивне навчання з використанням сучасних освітніх технологій (матеріал може надаватись онлайн, дистанційно). Здобувачі освітнього ступеня доктор філософії проходять педагогічну практику, беруть участь у науково-практичних конференціях, круглих столах та семінарах, виконанні проєктних та науково-дослідних робіт, публікують тези та статті за результатами дослідження у фахових вітчизняних і закордонних виданнях, зокрема, що індексуються у міжнародних наукометричних базах, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection.