Програма акцентує увагу як на процесах управління підприємствами туристичної індустрії, так і на діяльності організацій з менеджменту дестинацій, що передбачає опанування методів стратегічного управління туристичною галуззю як на національному, так і міжнародному рівнях. Програма просуває цінності сталого та відповідального туризму, розглядає туризм як інструмент розвитку та вирішення глобальних проблем сучасності.
ПРО ПРОФЕСІЮ
Сучасний туризм — це одна з найпотужніших галузей світової економіки, що об’єднує мільярди людей, регіони та країни. Щороку світом подорожує близько 1,5 мільярда туристів, а обсяг доходів від туризму перевищує 1,7 трильйона доларів США. Туризм формує 10% світової зайнятості та є двигуном сталого розвитку, міжкультурної взаємодії та інновацій.
У таких умовах зростає потреба у фахівцях нового типу — тих, хто володіє аналітичним мисленням, стратегічним баченням, досконалою комунікацією англійською мовою, вміє планувати, просувати та управляти туристичними продуктами в міжнародному середовищі. Саме такими є випускники ОП «Міжнародний туристичний бізнес», які володіють знаннями і практичними навичками для роботи у найрізноманітніших сегментах світового туристичного ринку, зокрема в міському, екологічному, культурному, спортивному, діловому, гастрономічному, рекреаційному, релігійному, пригодницькому, розважальному, круїзному, гірському туризмі. Їхня професійна компетентність забезпечує гнучкість, міжкультурну комунікацію, управлінські та аналітичні здібності, що дозволяє їм успішно працювати як у національному, так і міжнародному середовищі, управляти змінами, створювати унікальний туристичний досвід, мати стратегічне бачення та використовувати глобальні можливості.
Фахівці з міжнародного туристичного бізнесу:
- здійснюють комплексний аналіз і оцінювання функціонування туристичного ринку різних ієрархічних рівнів, прогнозують тенденції його розвитку;
- аналізують та оцінюють діяльність суб’єктів туристичного ринку, планують результати їх стратегічного розвитку;
- організовують співпрацю зі партнерами, формують механізми взаємодії суб’єктів туристичного ринку з урахуванням аспектів соціальної та етичної відповідальності;
- управляють процесами в суб’єктах індустрії туризму та рекреації на різних ієрархічних рівнях;
- розробляють та реалізовують проєкти у сфері туризму та рекреації;
- використовують результати маркетингових досліджень, формують на їх основі туристичні пропозиції та стратегії розвитку галузі тощо.
ПРО КАР’ЄРУ
Завдяки міждисциплінарному підходу освітньої програми «Міжнародний туристичний бізнес», її випускники здобувають комплексні знання й навички, що відкривають широкі можливості для професійної реалізації в індустрії туризму, гостинності та подорожей.
Фахівці цієї програми підготовлені до роботи як у державному, так і в приватному секторах. Вони можуть обіймати керівні та аналітичні посади в:
- органах державного управління та місцевого самоврядування у сфері туризму;
- туристичних агенціях і туроператорських компаніях;
- готельному та курортному бізнесі;
- компаніях у сфері рекреації, розваг і подієвого туризму;
- ІТ-компаніях, що розробляють цифрові туристичні продукти;
- міжнародних проєктах у сфері сталого розвитку туризму;
- освітніх закладах, що здійснюють підготовку фахівців для сфери туризму та рекреації.
Випускники можуть обіймати посади:
- Менеджер з міжнародного туризму
- Власник (керівник) туристичного бізнесу
- Аналітик або бренд-менеджер туристичної дестинації
- Консультант з туристичної політики або інновацій
- Спеціаліст з маркетингу туристичних послуг
- Travel-консультант або фахівець із роботи з клієнтами
- Експерт у сфері сталого та соціального туризму
- Туризмознавець (дослідник-аналітик);
- Керівник департаменту з туризму та курортів в органах виконавчої влади (на державному та регіональному рівні);
- Консультант з розвитку туристичної галузі в структурах державної влади та ін.
ПРО ПЕРЕВАГИ НАВЧАННЯ
Програма сфокусована на підготовці фахівців для роботи у сфері управління туристичною індустрією на різних рівнях з поглибленим знанням професійної іноземної мови. Навчання передбачає використання новітніх європейських методик комплексного оволодіння мовою і професією (Content and Language Integrated Learning — CLIL), що поєднують знання англійської мови спеціальності (ESP) та академічної англійської мови (EAP). На базі підручників Оксфорда і Кембріджа магістри отримують знання ділової англійської рівня В2-С1 у сфері міжнародного туризму, а також можливості продовження освіти, зокрема, англійською мовою, відповідно концепції сталого розвитку ООН. Окремі обов’язкові компоненти програми викладаються англійською мовою, що сприяє більш ефективній інтеграції випускників у міжнародний професійний простір.
Програма пропонує широкий вибір дисциплін, які доповнюють професійні знання студентів і сприяють розвитку важливих навичок — від міжкультурної комунікації та лідерства до управління стартапами, клієнтським досвідом та ведення ділових переговорів. Це забезпечує всебічну підготовку для успішної кар’єри в туристичний галузі.
Завдяки діловим контактам з провідними туристичними компаніями студенти мають змогу здійснювати науково-дослідну і проектну діяльність в профільних організаціях: на туристичних підприємствах, в органах державного управління туризмом тощо
Студенти мають широкий доступ до міжнародних програм академічної мобільності на базі провідних європейських університетів, міжнародних грантових програм та інших освітніх та наукових проєктів.
Освітньо-професійна програма