У процесі навчання аспіранти оволодівають навичками ефективної комунікації з фаховими та нефаховими аудиторіями, вміють доступно і логічно представляти складну професійну інформацію усно та письмово як державною, так і іноземними мовами.
Аспіранти формують та розвивають загальні і професійні компетентності з якості, стандартизації, метрологічного забезпечення та інформаційно-вимірювальних технологій, які забезпечують здатність розв’язувати складні задачі і проблеми, що характеризуються невизначеністю умов і вимог, ризиків та можливостей, передбачають проведення наукових досліджень та/або здійснення інновацій.
Здобувачі формулюють нові наукові гіпотези та дослідницькі завдання у сфері управління якістю, стандартизації та метрологічного забезпечення, та обирають ефективні напрями досліджень і відповідні методи з урахуванням наявних ресурсів.
Випускники володіють сучасними педагогічними методиками й навичками науково-методичного супроводу освітнього процесу; впевнено застосовують універсальне та галузеве програмне забезпечення для вирішення наукових і прикладних задач; здатні оперативно приймати нестандартні управлінські рішення за умов обмеженого часу; розробляють рекомендації щодо вдосконалення систем управління через виявлення та аналіз актуальних проблем у сфері якості та технічного регулювання.