Опис програми

Освітня програма спрямована на формування фахівця із сучасним світоглядом і мисленням, який здатний здійснювати компетентнісне навчання географії, природознавства, економіки та організації туристської роботи у закладах загальної середньої та спеціалізованої освіти, створювати власну концепцію проєктування дидактичної системи у педагогічній діяльності, володіти сучасними інформаційно-комунікативними технологіями, застосовувати засоби і технології взаємодії учасників освітнього процесу.

Отримання загальних та фахових компетентностей забезпечено комплексним поєднанням нормативних дисциплін та спеціальних (фахових) курсів, навчальних, педагогічних, переддипломної практик та кваліфікаційної роботи бакалавра. Навчання студентоцентроване, проблемно-орієнтоване за принципом «навчаючись-досліджуємо», реалізація якого передбачає максимальний розвиток умінь та навичок шляхом впровадження практик та науково-дослідницької роботи студентів.

Професійні акценти: вчитель з креативним і критичним мисленням, адаптований до умов сучасних закладів базової середньої освіти, позашкільних закладів різних типів, форм власності, підпорядкування

Особливості програми: багатопрофільна підготовка фахівців, знання і володіння сучасними географічними і психолого-педагогічними методами, методиками, технологіями для вирішення експериментальних і практичних завдань, посилена практична географічна та туристська підготовка, можлива академічна мобільність у навчальних закладах за кордоном, окремі освітні компоненти можуть читатися англійською мовою.

Придатність до працевлаштування: професійна (викладацька, навчально-виховна, науково-методична, організаційна) діяльність у галузі середньої освіти та дотичних до неї сферах; заклади загальної і спеціалізованої середньої освіти, заклади позашкільної освіти учнівської молоді.

Первинні посади: викладачі закладів фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти та вчителі закладів загальної середньої освіти; вчителі закладів загальної середньої освіти та спеціалізованої освіти; організатор позакласної та позашкільної виховної роботи з дітьми; педагог-організатор

Після завершення програми випускник має можливість продовжити навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти, набувати часткових кваліфікацій за іншими спеціальностями в системі вищої освіти, подальше підвищення кваліфікації за фахом.

Передумови для вступу
Я маю
Географія (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.5
Фізика (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.45
Хімія (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.45
Історія України
Мінімальний бал 100
x0.35
Математика
Мінімальний бал 100
x0.35
Іноземна мова (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.35
Біологія (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.35
Українська мова
Мінімальний бал 100
x0.3
Українська література (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.3
Свідоцтво про повну загальну середню освіту
Я маю
Географія (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.5
Фізика (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.45
Хімія (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.45
Історія України
Мінімальний бал 100
x0.35
Математика
Мінімальний бал 100
x0.35
Іноземна мова (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.35
Біологія (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.35
Українська мова
Мінімальний бал 100
x0.3
Українська література (на вибір)
Мінімальний бал 100
x0.3
Свідоцтво про повну загальну середню освіту