Програма передбачає повне занурення в індустрію, завдяки якому студенти отримують знання і навички відповідно до світових стандартів гостинності. Це, перш за все, бізнес-освіта, зосереджена на підготовці управлінців вищої ланки, здатних керувати і організовувати роботу різних відділів готелю, працювати над проектами, керувати доходами великих проектів. Навчання ґрунтується на реальних кейсах індустрії гостинності.
На ринку праці у сфері готельно-ресторанного бізнесу наразі є великий попит на висококваліфікованих фахівців, що здатні забезпечувати рівень обслуговування на рівні міжнародних стандартів. Це зумовлено і недостатньою кількістю кадрів і зростаючим інтересом міжнародного бізнесу до українського готельно-ресторанного бізнесу.
Серед вимог до таких фахівців — вільне володіння кількома іноземними мовами, здатність організовувати процес обслуговування на готельних та ресторанних підприємствах та санаторно-курортних комплексах, володіння сучасними інформаційними та комунікаційними технологіями.
ПРО КАР’ЄРУ
Випускники, які здобули кваліфікацію магістра, можуть продовжити навчання в аспірантурі та отримати ступінь доктора філософії (PhD).
Організації, що пропонують працевлаштування магістрів: державні та приватні підприємства готельної та ресторанної індустрії, кемпінги, мотелі, молодіжні туристичні бази, кафе, бари, SPA-готелі, санаторно-курортні заклади, органи державного управління, заклади вищої освіти тощо.
Випускники можуть працювати на посадах:
- керівник (генеральний директор) готельного або туристичного підприємства (туристичного готелю, конгрес-готелю, курортного готелю, пансіонату, спортивно-оздоровчого комплексу, бази відпочинку, санаторію тощо);
- керівник малих підприємств-готелів та закладів ресторанного господарства без апарату управління;
- керівник виробничих підрозділів у закладах ресторанного господарства, готелях та інших місцях розміщення (відділу фінансів, маркетингу, логістики, по роботі з персоналом тощо);
- менеджери (управлінці) в готельному господарстві, в закладах ресторанного господарства, в ресторанах, в кафе, барах, їдальнях, на підприємствах, які готують та постачають готові страви;
- спеціаліст з адміністративної роботи (головний адміністратор служби прийому та розміщення у готелі, менеджер, адміністратор);
- керівник (провідний фахівець) зі сфери гостинності та туризму у державних органах та органах місцевого самоврядування.
ПРО ПЕРЕВАГИ НАВЧАННЯ
Навчання забезпечує якісну підготовку з іноземних мов, економічну, правову підготовку. Особливістю навчального плану підготовки магістра з готельно-ресторанної справи є те, що він, поряд з нормативними, містить низку вибіркових дисциплін, які надають знання, що дозволяють поглибити знання з організації та управління SPA та Wellness-закладів, або з кредитування та інвестування розвитку підприємств індустрії гостинності.
Значна увага приділяється практичній підготовці студентів. Навчальний процес передбачає низку виробничих практик та стажувань на підприємствах готельно-ресторанної індустрії Харкова та України, а також можливість проходження закордонних літніх практик та стажуваннь на готельно-ресторанних підприємствах Італії, Греції, Туреччини. До освітнього процесу залучаються провідні вітчизняні та іноземні фахівці-практики готельної індустрії, що проводять лекції, семінари та тренінги.
Студенти долучаються до участі у міжнародних програмах академічної мобільності, наприклад, програми Erasmus+ та Жана Моне, що дає можливість паралельного навчання, а також стажування в вузах інших країн. Студенти мають можливість брати участь у науково-дослідній роботі, у студентських наукових конференціях та круглих столах з актуальних проблем гостинності та готельно-ресторанної справи.
Випускники кафедри отримують високий рівень знань в галузі сучасних інформаційних систем та технологій в індустрії гостинності (SERVIO, AMADEUS, GALILEO, SABRE).