Як формуються бюджетні місця
- Міністерство освіти і науки України, інші державні замовники визначають з окремих спеціальностей переліки предметних спеціальностей та спеціалізацій, за якими здійснюються формування та розміщення державного замовлення.
- Абітурієнти подають заяви до закладу вищої освіти. Вони можуть подати до семи заяв на чотири спеціальності (освітні програми, спеціалізації) на місця державного та регіонального замовлення, зазначивши в кожній із них пріоритетність відносно інших поданих ним заяв, при цьому показник пріоритетності 1 означає найвищу пріоритетність.
- Формується загальний список вступників за кожною освітньою програмою, для якої виділяється певна кількість бюджетних місць. Наприклад, 100 бюджетних місць для освітньої програми «Прикладна фізика». Бюджетні місця на цю спеціальність отримають ті, хто буде в загальноукраїнському рейтингу в першій сотні. Ці місця буде закріплено за абітурієнтом.
- Прийом на навчання за регіональним замовленням здійснюється на спеціальності (предметні спеціальності, спеціалізації) та форми здобуття освіти, за якими воно надане регіональним замовником для кожного закладу вищої освіти та форми здобуття освіти.
Широка конкурсна пропозиція (широкий конкурс)
Математикa
Освіта/ПедагогікаЦілями навчання є формування у студентів компетентнісного підходу до організації освітнього процесу на основі сучасних педагогічних технологій; посилення практичної складової підготовки майбутніх учителів; формування нової парадигми викладання математики як фундаменту для розвитку аналітичного мислення студентів з використанням сучасних інформаційних технологій; отримання вищої професійної освіти, що дозволить випускникові успішно виконувати функції та типові задачі сучасного учителя математики.
![](/img/staff/new/15.jpg)
Програма є освітньо-професійною, академічною. Забезпечує оволодіння комплексом загальних та фахових компетентностей, необхідних для фахівців для виконання професійних завдань та обов’язків в галузі освіти, зокрема, фундаментальною математичною підготовкою, інформаційними технологіями у професійній діяльності, базовими знаннями методики викладання і педагогічної діяльності.
Програма передбачає виконання курсової науково-дослідницької роботи та кваліфікаційної дипломної роботи.
Програма забезпечує спеціальну підготовку в області середньої освіти, яка включає ґрунтовну математичну підготовку, ґрунтовну педагогічну підготовку, елементи застосування інформаційних технологій, математичних теорій в освітній діяльності, у наукових дослідженнях, у техніці, в інформаційній сфері тощо, у поєднанні із здобуттям навичок педагогічної діяльності.
Після завершення програми випускник може продовжити навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти за сумісною спеціальністю, а також працювати у закладах середньої освіти,
професійно-технічної освіти, професійно-технічної освіти на рівні вищого професійно-технічного навчального закладу, викладачем-стажистом, асистентом вчителя.
До широкого спектру фахових компетентностей, оволодіння якими передбачає програма, входять, зокрема: здатність успішно розв’язувати навчально-педагогічні задачі та проблеми рівня основної та старшої школи на основі глибокого знання елементарної математики і основ вищої математики та методики її викладання застосовуючи сучасні методи діагностування навчальних досягнень учнів спираючись на знання про сучасну природничу картину світу та забезпечуючи охорону життя та здоров’я учнів у навчально-виховному процесі та позаурочній діяльності; здатність до абстрактного мислення, узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановки мети та вибору шляхів її досягнення; володінням культурою мислення; здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями, використовувати знання про сучасну природничу картину світу в освітній та професійній діяльності, застосовувати методи математичної обробки інформації, теоретичного та експериментального дослідження, застосовувати знання у практичних ситуаціях; здатність розробляти та реалізовувати навчальні програми базових і елективних курсів у різних освітніх установах; здатність здійснювати логічний аналіз математичних об’єктів і процедур та конкретизацію абстрактних математичних знань у процесі вивчення математики; Здатність застосовувати різні сценарії вивчення конкретного математичного матеріалу, накопичувати та систематизувати різні варіанти доказів теорем, розв’язків задач, банків ключових задач тощо.
Основними підходами до навчання є компетентнісний, студентоцентрований та проблемно-орієнтований. Провідні методи навчання — проблемний, частково-пошуковий та дослідницький. Викладання та навчання проводиться у формі лекцій, серед них інтерактивних та мультимедійних лекцій, практичних занять, лабораторних робіт, самостійного навчання, курсового дослідження. Застосовуються проектна, навчально-ігрова, графічного навчального моделювання та інтерактивно-комунікативна технології навчання.
Студенти у ході навчання можуть проходити стажування та брати участь у міжнародних проектах за програмами академічного обміну (Erasmus Mundus, DAAD тощо).
- Я маю