Сфера професійної діяльності маркетологів охоплює:
- аналіз ринку: вивчення ринкових тенденції, конкуренції, попиту та пропозиції для визначення можливостей та загроз на ринку, аналіз демографічних даних, споживчих побажань та поведінки, щоб спрогнозувати та задовольнити потреби цільової аудиторії;
- розвиток стратегій маркетингу: визначення стратегії просування продукції чи послуги на ринок, розробка цільової аудиторії, формулювання унікального продажу та вибір оптимальних каналів реклами та збуту; - ціноутворення: визначення оптимальної ціни для продукції чи послуги, враховуючи вартість виробництва, конкурентоспроможність на ринку та цінову чутливість споживачів;
- реклама та просування: розроблення та впровадження рекламної кампанії для підвищення усвідомленості та популярності продукції чи бренду;
- вивчення споживчого поведінки: проведення дослідження споживчої поведінки, вивчаючи, як споживачі приймають рішення щодо покупок, і використовують цю інформацію для оптимізації маркетингових стратегій.
Теоретичні знання та практичні навички, отримані в процесі підготовки, дозволять випускникам спеціальності 075 «Маркетинг» отримати роботу із застосуванням знань маркетингових заходів, планування і організації проведення акцій з просування послуг, складання і розподілу маркетингового бюджету, маркетингових планів компанії, дослідження ринку, конкурентної активності, аналізу можливості компанії в конкурентній боротьбі.
Завдяки універсальності і широті погляду у фахівця з маркетингу є всі шанси стати керівником компанії або відкрити власний бізнес.
Основними сферами працевлаштування випускників освітньої програми «Інтернет-маркетинг» є: посади, які пов’язані з плановою (зокрема прогнозною), аналітичною, проєктною діяльністю та управлінням маркетингом на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності, а саме: помічника керівника підприємства (установи, організації); представника торговельного; інспектора торговельного; організатора з постачання; організатора із збуту; закупника, агента комерційного; агента торговельного; комівояжера; торговця (обслуговування бізнесу).