Karazin University Logo
Абітурієнт
Каразінського


Микола Ілліч Писаревський

кандидат економічних наук, доцент

директор

+380 (97) 006-37-28 (телеграм, вайбер, WhatsApp)

irtb@karazin.ua

ННІ «Каразінський інститут міжнародних відносин та туристичного бізнесу» є важливим осередком наукової та освітньої діяльності в сфері міжнародних відносин, дипломатії, економіки, а також туристичного бізнесу. Міжнародна діяльність є невід’ємною складовою його розвитку, оскільки вона забезпечує інтеграцію у світову освітню та наукову спільноту, сприяє обміну досвідом, знаннями та інноваціями, впровадженню інноваційних методик навчання.

Інститут бере участь у міжнародних навчальних та дослідницьких проєктах, підтримує ділові зв’язки з іноземними установами Італії, Туреччини, Чехії, Китаю, Німеччини, Норвегії, Польщі, Словенії, США, Сербії, Фінляндії, Норвегії, Швейцарії та інших країн.

Інститут підписав договори про співробітництво із закордонними університетами-партнерами: Вищою школою менеджменту інформаційних систем (Латвія), Інститутом доктора Яна-Урбана Сандала (Норвегія) та іншими.

ОСНОВНІ НАПРЯМИ МІЖНАРОДНОЇ СПІВПРАЦІ ІНСТИТУТУ:

Спільні наукові дослідження — реалізація дослідницьких ініціатив у партнерстві з іноземними колегами, спільні публікації у міжнародних виданнях, підготовка наукових статей у журналах, що входять до міжнародних наукометричних баз даних (Scopus, Web of Science тощо), а також спільне авторство у монографіях, наукових збірниках.

Участь у міжнародних конференціях, симпозіумах та форумах — представлення результатів наукових досліджень, обговорення актуальних проблем галузі, обмін досвідом з іноземними експертами.

Участь у міжнародних грантових програмах (проєктах), розробка інноваційних підходів до вирішення глобальних викликів. Інститут активно залучається до програм фінансування, таких як Erasmus+, Horizon Europe, DAAD, що дозволяє реалізовувати міжнародні наукові та освітні проєкти у партнерстві з провідними університетами, дослідницькими центрами та міжнародними організаціями. Важливим аспектом є розробка інноваційних підходів у сферах міжнародних відносин, дипломатії, глобального управління, міжнародної безпеки та туристичного бізнесу, що включає дослідження сталого розвитку, цифрової трансформації, адаптації бізнесу до глобальних викликів, а також аналіз міжнародних економічних і політичних процесів. Партнерство з провідними університетами та науковими центрами світу — укладання угод та меморандумів про співпрацю, розширення академічних зв’язків, обмін досвідом і впровадження передових освітніх практик.

Налагодження професійних контактів — взаємодія з іноземними науковцями, викладачами, представниками бізнесу та міжнародних організацій задля розвитку освітніх програм стажувань і наукових досліджень.

Міжнародні програми стажування та академічна мобільність — участь викладачів, студентів та аспірантів у міжнародних освітніх і наукових програмах (Erasmus+, DAAD тощо), що сприяє підвищенню їхньої кваліфікації та інтеграції у світову наукову спільноту.

Реалізація програм Twinning — співпраця із закордонними університетами за моделлю «університет-побратим», що включає обмін студентами та викладачами, спільну розробку навчальних курсів, організацію міжнародних лекцій, стажувань та дослідницьких ініціатив, менторська підтримка викладачів тощо.

Розвиток спільних освітніх програм (окремих сертифікатних курсів) як перспективний напрям подальшого розвитку міжнародної співпраці, який включає:

  • запровадження програм подвійних дипломів (одразу двох університетів);
  • розробку спільних магістерських і бакалаврських програм у партнерстві з іноземними вишами, що сприятиме академічній мобільності студентів та викладачів;
  • створення міжнародних сертифікатних курсів, які забезпечуватимуть студентам і професіоналам можливість отримати актуальні знання та компетенції, визнані на глобальному рівні;
  • викладання курсів спільно із зарубіжними викладачами, залучення експертів-практиків для проведення лекцій та семінарів, що сприятиме інтеграції сучасних світових тенденцій у навчальний процес;
  • використання дистанційних і гібридних форматів навчання для забезпечення доступу до міжнародних освітніх ресурсів незалежно від місця перебування студентів.

Інтернаціоналізація освітнього процесу — залучення іноземних викладачів до навчального процесу, використання передових міжнародних методик викладання, розробка навчальних матеріалів іноземними мовами тощо.